思想龌龊,行为堕落,丧心病狂,令人发指,文艺二逼雅痞

雅痞张

© 雅痞张 | Powered by LOFTER

Who will fix me now? Dive in when I'm down? 
有谁可以帮我吗?我什么时候可以解脱?

Save me from myself, don't let me drown. 
救救我,不要让我被湮没

Who will make me fight? Drag me out alive. 
我为了谁战斗不止?我勉强的活着

Save me from myself, don't let me drown. 
救救我,不要让我被湮没


——《Drown》 By Bring Me the Horizon

评论
热度(3)